marți, 13 octombrie 2015

Concurs cafea metabolism.

Cafeaua pentru majoritatea este prietenul nostru de nadejde 
care în fiecare dimineața ne oferă bucuria
începerii unei nouă zile de muncă.
 Foarte multe persoane însă  nu cunosc multe lucruri despre cum se prepară, ce conține, care este doza reală pe care trebuie sa o consumăm.
Momentan nici eu personal nu cunosc toate aceste date dar am gasit prieteni care m-au îndrumat să
fac altă alegere.
 De ce am facut această alegere. sincer pentru sănătate și bani.
Din acest motiv dacă doriți să aflați mai multe promit ca in fiecare zi, pe acest blog vă voi informa și  răspunde la comentarii despre cafeaua la care am optat.
Certituidinea mea  este că în 3 săptămâni am descoperit acest minunat produs la care de ce să nu spun adevărul
doresc sa fac promovare și să o recomand tuturor pretenilor și dușmanilor mei.
Doresc ca toate aceste persoane sincer să fie sănătoase.
Am preluat un text de pe siteul oficial al companiei pe care îl atașez mai jos.
Cine știe își da seama despre ce este vorba și îl invit să poarte o discutie civilizată aici, pe blog.
text preluat:
"Cafelele funcţionale Aurile au fost premiate cu „Silver Consumer Laurel 2014”! 
Selectarea produselor în acest concurs al popularităţii a fost
făcută chiar de către clienţi, de aceea acordareaacestei importante distincţii, 
la categoria cafele funcţionale, este o mândrie deosebită pentru noi."

Pe pagina mea de afacere din facebook se deruleaza momentan un concurs.
Dacă doriți sa participați, vă aștept cu mare drag.

Pentru a accesa pagina pagina cautați cafea metabolism, antioxidant. Multumesc.

Mai multe detalii despre cafea gasiți pe acest site pe care îl recomand Frunzaverde.

Promotii maine  pe facebook pagina cafea metabolism, antioxidant.


Niciun comentariu: